In een paar eenvoudige stappen is het mogelijk bezoekers uit te nodigen voor jouw event. Bezoekers kunnen zich vervolgens direct en snel online registreren. Snel en simpel door een voornaam, achternaam, e-mail adres en aanvullende gegevens in te vullen. Na het inschrijven krijgt de deelnemer een eigen profielpagina. Deze pagina is tegelijk ook het visitekaartje van de bezoeker op het platform.
Livestream en webinars
Eventleader zorgt voor een gestroomlijnde livestream vanuit jouw kantoor of een professionele webstudio. Bezoekers kunnen de livestream vanuit huis volgen. Het is ook mogelijk om je sessie vooraf op te nemen. Ideaal bijvoorbeeld voor sprekers uit het buitenland die te maken hebben met tijdsverschil. Naast livestreaming hebben we ook een ingebouwde webinar tool, waarmee sprekers eenvoudig hun presentatie kunnen delen, stellingen kan afnemen bij het publiek en live interactie kan hebben.
Jouw eigen event website
Onze eigen programmeurs en ontwerpers van het platform kunnen het volledig op maat bouwen, zodat het aan al je wensen voldoet. Zo heb je een eigen eventpagina, in jouw huisstijl, design en kleuren. We voegen je persoonlijke programma er aan toe en je hebt een volledig eigen event website met eigen unieke content.
Online netwerken
Iedere deelnemer heeft zijn eigen visitekaartje. Door te klikken op een visitekaartje vind je meer informatie over de persoon. Benader je gewenste contact door te openen met een chatbericht of een uitnodiging voor videobellen. Wil je even ontspannen in de 3D Meet & Connect? Hier kan je even luchtig bijpraten of een potje basketballen. Verder beschikt het platform over een beursvloer. Dit zijn interactieve pagina’s waarop bedrijven zich kunnen presenteren. Het is te vergelijken met een echte beursvloer, maar dan online. Ook is het mogelijk via een netwerk carrousel nieuwe mensen te ontmoeten. Bezoekers kunnen door de carrousel aan elkaar gekoppeld worden en kennismaken.
Slimme meldingen en interactieve sessies
Als je bent ingelogd als bezoeker op het platform kun je slimme meldingen ontvangen. Dit gebeurt via een pop-up onderin je scherm. Bijvoorbeeld dat jouw sessie over 5 minuten start of dat er iemand met jou wilt chatten of videobellen. De interactieve sessies op het platform vinden plaats via Samba. Hier beheer je jouw webinars, online vergaderingen en evenementen. Overal ter wereld, op elk apparaat, voor een publiek van elke omvang. Ook Zoom hebben wij volledig geïntegreerd in ons platform.
Technische support
We beschikken over een professionele online helpdesk voor technische vragen. Voor, tijdens en na het event staan onze specialisten voor je klaar. Mocht er iets niet werken dan helpen wij direct. Daarnaast is er ook een organisatie-helpdesk om mensen vanuit de organisatie zo snel mogelijk te helpen bij eventuele inhoudelijke vragen. Geen stress, haperende verbindingen of tools die niet werken. Wel een zorgeloos evenement met professionals die voor je klaarstaan.
Bezoekers inchecken op uw event
Eventleader is uitermate geschikt om uw bezoekers fysiek in te checken op locatie, u kunt live inzien wie ingecheckt is en instant gepersonaliseerde badges printen en overhandigen.